Miami Platja acollirà un curs de suport psicològic als cuidadors de malalts dependents

El Centre Polivalent de Miami Platja acollirà, del 16 de setembre al 21 d’octubre, el curs “Cuidem els que cuiden”, destinat cuidadors de malalts dependents. Organitzat conjuntament per l’Ajuntament de Mont-roig del Camp, el Consell Comarcal del Baix Camp i la Creu Roja de Tarragona, el curs ja es va portar a terme l’any passat amb força èxit d’assistència.

El curs, que en l’edició passada va centrar-se en la cura i la higiene física, aprofundirà enguany sobre el suport psicològic que necessiten els cuidadors d’aquest tipus de malalts. Amb el subtítol “Grup de suport psicològic per a cuidadors no professionals”, les sessions tindran lloc els dimecres de 16.30 a 19.00 hores.

La inscripció, totalment gratuïta, es pot fer a les dependències d’Acció Social i Ciutadania de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp situades al carrer Sòria 16-18 de Miami Platja. Les places són limitades.

10/09/2009

DEPARTAMENT DE PREMSA
Ajuntament de Mont-roig del Camp
premsa@mont-roig.cat


 
 
Localització - Ajuntament de Mont-roig del Camp